Uno Telefoni – Nyheter på Twitter

uno telefoni

Uno Telefonis Twitterkonto som du hittar på https://twitter.com/unotelefoni, tar upp alla nyheter vad gäller detta snabbt växande teknologibolag som sysslar med växeltjänster för telefoni i molnet. Allt fler IT-tjänster är molnbaserade idag och det är en otroligt spännande utveckling att följa. Men på Uno Telefonis Twitterkonto kan man även läsa om hur otroligt nöjda kunderna är med Uno Telefoni. Detta är kanske inte något som är väldigt vanligt idag.

Besök Uno Telefoni på twitter.

Uno Telefoni uppnår 100 procent nöjda kunder!

Det var i början på januari i år som den svenska teleoperatören kunde glädjas över att få hundra procent nöjda kunder. Mätningen gick till som så att av flera tusen kunder som under den senaste månaden hade ett ärende hos bolaget, så bad man en tredjedel ge betyg på hur de bemöttes och ALLA var nöjda med företagets service och support, vilket är en otrolig siffra. Uno Telefoni säger själva att de hade ett högt uppsatt mål på 95 procent, men att det har blivit lite av en intern tävling om vem som får mest positiv feedback och denna typen av tävling är så klart både bra för företaget och kunden.

I samband med att kvalitetsmätningen infördes i augusti förra året så gick man även igenom alla ärenden där kunder inte var nöjda och diskuterade hur kundkontakten kunde göras bättre. Det går egentligen ut på att man snabbt ska kunna lösa problem åt kunden samtidigt som man bemöter den personen som sitter på andra sidan på ett trevligt och professionellt sätt. Kunder blir idag glatt förvånade över hur snabbt de får hjälp.

Uno Support

Uno Support är öppet dygnet runt 365 dagar per år. Uno Telefoni har alltså sett till att anpassa sig efter sina kunders behov, eftersom en del av kunderna själva har öppet dygnet runt. Som kund spelar det inte alls någon roll om hur ofta du behöver hjälp, hur länge du behöver hjälp, vilken tid på dygnet det är eller hur många ärenden du vill har hjälp med. All support ingår hos Uno Support. Även uppgraderingar och service och underhåll ingår i supporten helt gratis. Uno Telefoni är ett teknikföretag som hela tiden utvecklas och lanserar hela tiden nya funktioner som måste uppdateras i systemet. Alla kunder får kostnadsfritt ta del av dessa och man kan som kund prata eller mejla direkt med en tekniker om man vill, utan mellanhänder. Detta innebär att nästan alla ärenden som kommer in till supporten avhjälps vid första kontakten och detta hjälper dig som kund att spara både tid och energi. Om man vill prova Uno Support innan man blir kund så får man gärna göra det. Det är bara att ringa in eller mejla och ställa frågor.

Uno Telefoni har förstått hur viktigt det är med nöjda kunder. Utan kunder har man inget företag. Uno Telefonis tjänster i sig är ju i mångt och mycket utformade för att andra företag ska kunna ge sina kunder en bättre service och bra support, så det vore lite ironiskt om inte Uno Telefoni själva gav den allra bästa supporten. Nu är det bevisat att deras support verkligen är av högsta klass. Bra jobbat!

Leave a comment

Your email address will not be published.


*